niedziela, 8 marca 2009

Dzień kobiet i kochany Mąż :) / Frauen Tag und mein lieber Ehemann

Z okazji dnia kobiet zostałam zaproszona przez mojego Męża na musical „Wicked - Die Hexen von Oz". "Wicked" to musical oparty na książce Gregory'ego Maguire'a "Wicked: The Life and Times of the Wicked Witch of the West", która jest prequelem do „Czarnoksiężnika z krainy Oz” .
Akcja
rozgrywa się tuż przed przybyciem Dorotki i opisuje prawdziwą historię wiedźmy Elphaby.
Przedstawienie bardzo mi się podobało, jestem pod dużym wrażeniem. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane posłuchać ten musical w ojczystym języku.
Gdybyście mieli ochotę bliżej zapoznać się z wiedźmą, to poniżej podaję link do strony musicalu. Z całego serca polecam.

Zum Frauentag wurde ich von meinem Mann zum Musical
Wicked - Die Hexen von Oz" eingeladen. "Wicked" basiert auf dem Buch von Gregory Maguire "Wicked: Die Wahre Geschichte der Bösen Hexe des Westens", dem thematischen Vorgänger zum "Der Zauberer von Oz".
Show hat mir richtig gut gefallen. Das Musical machte einen grossen Eindruck auf mich.
Ich hoffe in Zukunft "Wicked" in Muttersprache anzusehen.
Beiligend Link zur Musical-Seite. Ich kann nur von ganzem Herzen weiter empfehlen.

Ps. Jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent ! ( wiem, że czytasz :) )
Nochmal herzlichen Dank für das Geschenk! ( ich weiß, dass du liest :) )

Brak komentarzy: